Feedback

Tack underbara Lotta och Frida :) Härligt att få lite positiv respons. Jag Lotta bilden är tagen härom veckan, vilket känns grymt. Jag försöker nå mina mål åh sikta mot toppen så långt jag kan nå! Roligt Frida att Så mycket bättre var uppskattat, det är en grym serie!

Var på gymmet här om dagen och vill ha lite resultat på papper. Jag kan säga att jag personligen hatar vågar av tidigare erfarenheter. Ett stress moment. Och fine jag kan köpa att dom inte har våg i omklädningsrummet för det kan vara stötande? Men det borde väl ändå finnas till dom som vill se sitt resultat?  Man kan ju aldrig utvecklas om man aldrig ser någon skillnad? Tänk om man tror man går ner men äter fel under hela tiden och aldrig ser det verkligen resultatet? Så nu får jag ta mej till Aktiv för både våg och fettmätare for once!


Vilken mysig drömvåg, så klart rosa i mitt fall :)

Ha en ljuvlig dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: David Redjoy

Hahaha BÄST våg! ...finns den i röd? ;)

2010-12-04 @ 22:51:59
URL: http://redjoy.blogspot.com
Postat av: David Redjoy

haha... värt att testa med wella kanske ja ;)

2010-12-11 @ 20:26:59
URL: http://redjoy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback