Ready steady go!!

Färdig packat! Äntligen! Har gått igenom varenda vrå och är redo till tusen inför morgon dagen. Har dock lite lite växel men det får lösa sig ändå. Hela sovrummet är fyllt av kassar med såg, bärplockare, shorts, smycken, bokmärken, ah u name it. Finns definitivt en fralla för alla. Inte nog med det så är det min andra nyktra helg på ett tag.. Inte för att jag tröttnat på att festa utan helt enkelt för att jag har fullt upp med jobb/träning/kärlek, hela helgerna långt, jobbigt men gött på ett vis.

Ikväll har jag och min älskling myst & ätit tacos. Unnade mej faktikst hör och häppna tutti frutti & INTE Polly this time, vilken skräll ha...

Någon som kan gissa vad det är för växt/frukt vi har i butiken, ca 1,5 cm?



Störst: Apelsin
Mellan: Klementin
Minst:??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback