Mi kaza=Växtkaos.

Sticklingar, fröer, skott, fönstren är tokfulla. Men bara tills plus graderna börjar stiga på mornarna. Daniel är inte överförtjust måste jag medge, men till all ahns lycka så har jag faktiskt lyckats samla ihop hela 5 påsar med bröte som ska säljas på Byttorps IF på lördag, måste fixa växel också.

Ikväll blir det jobb i vanlig ordning, men innan det praktik & promenix. Men nu slänga ihop lite food och sen promenixa med min älskling Kia..



Murgröna, aloe vera, gullranka & dill - en salig blandning helt enkelt.



Tomat, solros, sallad

Är ni bra på att plantera?

Kommentarer
Postat av: mamman

Nej, men du kanske kan ge mig en del goda råd, puss, älskar dig!

2010-05-05 @ 09:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback