Extra-kneg

Ska få jobba extra några lördagar framöver på min praktikplats, en blomster butik såklart. Trivs verkligen superbra och känner att jag har fria händer. Får exprimentera hur mycket jag vill med exponering, plantering & buketter. Inte nog med det så är Lisas mamma inredningsarkitekt vilket gör mej mer effektiv i framtiden. Har fått superbra råd vad det gäller exponering och jag är evigt tacksam.

Ser tok mycket fram emot nästa vecka och framför allt nästa torsdag. Då jag ska ta med några av mina damer på utflykt med vin, öppenspis & en massa skratt. Ska verkligen bli dunder mysigt att få¨umgås under sånna omständigheter.


Någon som kollar på efterlyst mer än jag?

Dags för efterlyst för min del iallafall, glöm icke ett leende förlänger livet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback