Den rosa faran.

Papsen har lagat min rosa fara, min underbara rosa cykel. Har vart punka sen förra året jag och Lina var ute på bravader i Lundaskog, hos papsen. Har hunnit med, träning, praktik & jobb även idag, suparwoman, all in.

Fick höra att en kille som jag kännt som yngre sitter inne på två år. Helt sjukt, han är ändå ett år yngre än mej. Snacka om att han levt om the edge innan det. Åh han var verkligen den sista jag trodde skulle åka in förnågot sådant, crazy crazy.

Nu blir det massahollywoodfruar innan sömn & mys med min kärlek & mannen i mitt liv.
Sov gott sweethearts...



Kommentarer
Postat av: Denise

Oj nu blev man nyfiken..

Någon som man vet??

2010-05-06 @ 11:19:31
URL: http://itasnaglar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback