Tung-tattuu

Emma! Vill du se nått skumt? Eh ja vadå?
Åh Danjel skickar ut tungan haha, en ny tatuerad tunga i form av en pil inåt, tolka det hur ni vill men min karl är gla i mat =)

Har varit ännu en underbar dag på praktiken, näst sista, börjar kännas lite tungt. Fick vara med och kolla på när man gör kist-dekoration på plats med Åse, en upplevelse for sure. Mycket roliga jobb åh kunder idag, vill bara vara kvar! Började dagen på gymmet med att förbränna kalorier, ahh! Duktig tjej. Snart helg, som jag längtar!! Lajna!

Lite påsk fint jag ska ge bort, någon som vill ha?



Pärlhyacint i glasvas :)

Kommentarer
Postat av: Lajna

Första tjing! ;D

2010-03-18 @ 22:04:22
Postat av: Sarah

Du måste ju lägga upp en bild på Daniel tatuering :D Varför inte göra ett inlägg om bara hans tatueringar, det hade varit intressant, han har ju så sjukt många och snygga! Hoppas allt är bra med er där uppe :) kram

2010-03-19 @ 07:07:47
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: mamman

Vad jag är stolt över dig mitt barn, å ja tack emottages mer än gärna till vårt lantliga hem!

2010-03-19 @ 17:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback