En mysig snabbis

Jag och Lina har båda fullt upp till max. Det gör det desto svårare att träffas. Men vi hittar våra små fickor som är lika mysiga dom. Idag var vi en snabbis efter praktiken på knalle en sväng. Hittade äntligen en ny fönster-lampa till köket i svart. Har tatt bort allt det röda nu, väntar bara på att min älskade cerisa brödbox ska komma in i butiken igen. Köpte även två sommar klänningar i blommigt, som jag absolut inte kunde motstå!! Hittade även världens smidigaste ask för örhängen, äntligen :)

Imorgon är det helg, lika skönt varje vecka, visst är det behagligt? Blir en lugn helg, med massa kärlek, god mat, IKEA & vänner/familj! Ska en sväng till Götet för att hälsa på min saknade classmate Karin!



149:-, inte illa..



Smycke förvaring, awesome!



Flower = Power

Vill ha bra inrednings tips nu när jag håller på att stöka, någon?

Kommentarer
Postat av: sandra blom

Spets toppen var jätte bra, lagomt lång. halva rumpan ungefär. riktigt bra köp:) rekommenderar.

Allt bra annars då tre våningar ner på göta?

2010-03-12 @ 11:51:37
URL: http://saandrablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback