Diss - Miss!

Lina hade kommenterat min bild ifrån igår, åh självklart är en av dom till henne, fast det visste hon nog redan :) Ska göra klart dom i eftermiddag så får alla som ska ha varsin :) Åh självklart Sarah ska vi göra ett inlägg om Daniels alla tatoos, men det blir ett hel helgs-projekt haha, för han har to many!

1. Blommigt! = Vår/sommar, ingen är lyckligare än jag. Har redan tjuvstartat

2. Cerise = Vårigare/somrigare färg får man leta efter. Är helt tokig i min nya mocka-cerise-jacka

3. Kamouflage = Hetare än någonsin, har sugit på karamellen och kommit fram ill att, jo det är rätt sjyst.

4. Blommor = Finns ingen bättre tid på året än nu att börja plantera & få liv i lyan ni har, mixa dona, låt fantasin flöda, finns mängder med saker att hitta på!

 

1. Vinterjackan = Hatar min mer än alla mördare i hela världen just nu.

2. Randigt = Visst var det sjyst när dom första 4 hade det, men common? När alla fjortisar i stan har det plus din gammelfarmor har det, är det inte dags att ge upp det försöket till fashion?

3. REA = Ifrån i julas, hänger ute för att folk ska handla, men vadå? Om inget lyckats raffa åt sig det sen julrean är det inte dags att lagra? Eller om man är generös SKÄNKA.

4. Ballar av stål = Fan vad jag och Daniel diggade djävulen, men när man sen får veta att allt hans är uppgjort så är det lika nerspolat i toan som toapappret jag snöt mej med imorses.





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vin?;)

Ja det får vi hoppas att de blir solsken, men de verkar de inte bli idag :/

Vad ska du göra idag då?

Kram

2010-03-20 @ 10:56:51
URL: http://jeanettem.blogg.se/
Postat av: M I N I I Z Z A

oja ,det är den =D

2010-03-20 @ 11:17:02
URL: http://miniizza.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack! är på bättre humör nu antar jag :)

vad ska du göra idag då?

2010-03-20 @ 11:43:32
URL: http://jjessicita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback