Toppenresultat for sure

Centralen blev en succe! Massa bra feedback. Imorgon har jag gått halva min utbildning vilket känns underbart, överlycklig!

lördag ska vi på bröllop hos Daniels kompis Oskar som ska gifta sig. Jag har lovat att göra bordsdekoration, altardekoration, och lite annat smått ooch gott, ska bli super kul. Liljorna står i köket och håller på att slå ut, perfekt tills på lördag! Tänk på det med liljor att pollen eller stoftet som är i liljan, dom gula, aldrig och då menar jag verkligen aldrig går bort om man börjar vifta bort det ifrån ex kläder. Ta i stället en tejp och försök få bort det på det viset.'



Mitt asymmetriska resultat



Nöjd på centralen i Gbg




Kommentarer
Postat av: mamman

Du är ju så fin å bäst att den ömma modern blir tårögd som vanligt, kärlek till dig mitt <3!!

2010-06-10 @ 22:35:32
Postat av: Bo Scharping

Har du eller Fogge en e-postadress kan jag skicka några foton jag tog på bröllopet. Min adress finns i min facebookprofil

2010-06-13 @ 09:03:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback