Ett filosofiskt försök värt att misslyckas.

Jag är så djupt tacksam för den familj jag fått. Min mamma, världens snällaste & ödmjukaste, min trygghet. Min pappa, starkare person psykist får man leta efter. Har lärt mej att vara rak och ärlig och aldrig ta någon skit. Älskar er för det, och mina underbara syskon såklart. Har även träffat kärleken i mitt liv, Daniel. Som älskar mej för mej, älskar alla sidor, underbara som patetiska, osäkra som energiska, älskar dej för det. Du är min klippa, min kärlek & min framtid, det känner jag i hjärtat, detta är på riktigt.

Alla fina vänner, ni vet verkligen rakt av vilka ni är. Visst har man stött på en heldel rött-ägg rent ut sagt & har även varit ett själv. Men misstag ger framsteg. Och jag kommer göra allt i min makt för att hålla mina närmaste så lyckliga i den mån jag kan. Kommer alltid finnas för er såsom ni funnits för mej. Och det älskar jag er för. Håll huvudet högt tjejer och även jag.

Efter regn kommer solsken..


Kommentarer
Postat av: Anonym

You´re my First, Youre my Love, Youre My Everything <3!

2010-06-19 @ 22:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback