Governören gillar vi!

Fransarna blev super for sure! Behöver varken eyliner, mascara eller kajal nr man går ut, lite solpuder & gloss så är kvllen gjord! Har aldrig gått så fort att göra sig iordning! Det tog ca 1h och kostade endast 500:-. Så jäkla värt all den möda & tid man annars lägger ner för att se dundersnygg ut!

Bowling, restaurang, longboarding, leos lekland & flytt. Leos lekland med min lillebror Viktor & Daniel och MIckey fick så snällt följa med! Ruskigt snyggt där inne, välgjort och färglatt. Plus att vi fick vara med och leka gratis, vi fick endast betala 100:- för att alla 4 skulle ha superkul, det är värt! Efter det slog pappa mej i bowling, väldigt oväntat dock med tanke på att jag ledde de första 2 omgångarna. Efter det svängde jag upp till Tezz för lite cider och dans! Och sen stack vi ner och käkade på knallekökets restaurang, supergott för övrigt!

Bäst: Governor Andy till Borås
Sämst:
Inte ett bra band till sommartorsdagarna i Borås förutom Salem!



Före/efter, as bra!



Longbording for sure!



Snygg-papsen=the winner!


Förrätt - Vitlöksbröd med aioli


Varmrtt - Fläskfile, potatisgratäng med aioli!

(Snacka om att jag luktade vitlök igår, men det var det värt)


Kommentarer
Postat av: sarisen

vart gjorde du dina fransar? jätte fint =)=)

2010-07-02 @ 17:35:56
Postat av: Anonym

vart har du gjort dina fransar, hur går det till och hur länge håller det? =)

2010-07-12 @ 23:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback