gevalia i fönstret.

Åh är så lycklig, tänk att byta plats på två krukor kan göra någon så lycklig. Daniel är inte lika facinerad men det beror nog mest på att jag gör om här hemma var och varannan dag. Planterar och donar. Igår planterade jag en avokadokärna, körsbärskärnor & citron kärnor, får se om man lyckas denna gången också, superbra terapi med!



Plantering i vinglas



Coffe arabicum i fönstret i köket.



Alla söta sticklingar & frön

Nu ska jag till stan en sväng, sen gymmet med gosan. Jobb ikväll!

Svar: "anonym" Som jag skrev längre ner i bloggen håller fransarna upp till en månad & kostar 500:- första gången sen 180:- vid varje återbesök. Åh dom är gjorda hos Anette på studio MEJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback