Fisklukt & fylla

Har haft en välförtjänt & supermysigt bakis-söndag med min underbara! En bit tacos, naturgodis & ramlösa och jag är helt återställd. Igår hade vi den mest lyckade kräftskivan i historien med massa underbara människor! Både jag och Tiffan smakade på dom småröda & tyckte dom var helt okej. Senare inpå timmarna kunde ni se oss på stan med håkitåkie & klänning, high five vilken kväll, tack alla involverade!

Imorgon blir det tränning i vanlig ordning. Lugna ner sig med alkoholen också så man inte går upp alla kilon som jag förbrännt på friskis & i skogen.

Kärlek till er alla, bemöt andra som du själv vill bli bemött!


Me i min favvis jacka!


Kimbo & jag





Tiffsan åh jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du silikon?

2010-07-25 @ 22:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback