Egentid för oss.

Jag och min kärlek Daniel ska på restaurang imorgon, och efter det se Twilights sista film Eclipse, kommer bli grymt bra! Inte ofta jag och Daniel får egen tid så vi tyckte det var dags att bara få älska varandra och typ bara vara. Blir nog något grekiskt om vi båda får välja. Dagen ska jag tillbringa med andra nära och kära vid någon sjö där dom har hund bad, Kia är nämligen tokig i vatten plus att vi inte gillar att lämna henne själv för mycket.

Svar:
Sarisen: Jag förlängde dom. Behöver inte sminka mej mer vid utgång, kanske lite rouge bara.
Alexandra: Osch hade jag Köpt på mej ett lager hem hade dom tagit slut direkt, dom är farligt goda=) Jag hittade mkin rulle på Ica Sandared, Lycka till!



Skål för er! Sängen för mej, daniel och Kia, kärlek

Kommentarer
Postat av: sarisen

jo det förstod ja =) undrade vart du gjorde dom?? på vilken salong alltså =) fin zebra topp förresten!!

2010-07-04 @ 16:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback