Do not try this at home!

Tillbringade dagen ute i Sjömarken igårmed halva min familj, onyttig(för en gångs skull) men god frukost stod på listan. En sväng till blomsterlandet & sandareds blommor var ett faktum. För oss blomoholics. Han efter det med och träna, pussas med min kärlek & jobba! Lyckat!

Idag ska jag förstora min eyes, får se hur detta blir, lägger upp bilder i eftermiddag! Therese hänger med som stöd för en vekling som mej. Ska hjälpa henne att flytta till hennes nya fashion-crip en gata upp. Ska med Viktor till LeoLekland. Ska träffa pappa på en bowling-runda & en öl! Sen hooka upp med tjejerna, för en kväll på stan! Awesome kan/kommer inte kunna bli bättre, kärlek!

Svar:"anonym": Du har uppenbarligen tolkat mitt inlägg helt uppåt väggarna fel.! Inge-mar som han hette var den mest klockrena & snällaste vi någonsin träffat. Gör inte narr av honom på något sätt. Men med tanke på att du bara för att man lägger upp en bild tolkar det på det viset så är det kanske din mamma som inte uppfostrat dej rätt :) ha en bra dag!



Do not try this at home. Super gott och kaloribomb!

!

Kärleksmamma!



Mammas place!



Örtagård gjord av min florist mamma!

Hoppas ni får en underbar dag & afton. Wish me luck hos wannabe optikern 10.00, so long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

om man nu kallar honom för "ragg" och alla skrattar åt det anser jag att det är kränkande.... men alla har vi olika syn på livet och vad rätt och fel är....

2010-07-01 @ 10:38:16
Postat av: Alexandra

Marabou-kokos är det godaste jag vet! Vart hittar du såna, fortfarande? Köpte på mig ett gäng för ett par veckor sedan men nu är dom slut överallt! Tips? :)

2010-07-02 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback