Vänskap

Blev så lycklig igår, jag gjorde nått jag hade velat göra länge, länge! Jag tog bokade en dejt med en av dom mest pålitliga & genomsnälla människa jag känner, Stephanie. Vi har umgåtts i perioder här & där, men hon har alltid varit & lite på och kommit med vettiga saker när vi disskuterat! Jag somnade igår med ett leende. Ska träffa henne imorgon, gud vad kul det ska bli!

Visst är hon vacker?



Dagen består iallafall av att inhandla lite rökelser, våra här hemma tar slut stup i kvarten så jag får köpa på mej ett lager! Stengården har dom bästa! I samma veva ska jag upp till TP som jag inte träffat på ett tag, skönt att få prata av sig!

Ha en underbar dag alla fina!
Kärlek


Kommentarer
Postat av: Robban

Vacker som få :) Men inte som du....då. Poet!

2010-01-07 @ 12:50:02
URL: http://musclehunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback