SO LONG SUCKERS

Gårdagen var den bästa på länge måste jag medge. Självklart tillbringade jag den med Lina! Rastlösa sidan tog över och jag trotsade mamma och min sjukdom och drog till Götet över dagen. Hittade en ljuslila top på JC, en buddah på Indiska & en kjol jag har velat ha länge på MQ, well done Emmis! Jag och Linis bestämde oss senare att ta några öl och snacka skit at my place, å så blev det. Efter det var det Petris place & en kika på stan, sen sängen!

Hela söndagen har vi dess värre fått tillbringa på akuten. Lina har hjärtklappning och andningssvårigheter. Vilket hon hade igår i Götet to. Kanske inte är så bra att blanda alkohol med medication after all. I vilket fall som helst kom dom inte fram till något vidare så efter att ha tillbringat hela söndan däruppe så är jag yber nöjd med att få vara hemma och slappa i soffan, yes!

Viktor minstingen i mammas familj kommer dagligen med sköna kommentarer. Efter att ha slängt sig på sin älskade snowracer så hojtar han till mamma och co "So long suckers". Haha, vart får 6åringen alles ifrån? Toker..



Fick höra att jag liknar en av chicksen i ABBA igår? Hoppas inte ni håller med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback