Paradise efter nästan en vecka i dimma

Kan inte påstå att jag fått mycket gjort idag. Skjuter alltid det tråkiga framför mej. Någon gång måsgte man ju ta det. Imorgon får det bli, hoppas på lite mer motivation då. Sitter och kollar på några feta småbarn, stackarna. Deras mamma fattar inte varför dom är så tjocka? Bara deras frukost innehåller lika mycket kalorier som jag äter på en hel dag. Små kakor och godis, chokladpuffar till frukost. Men snälla nån, barnen blir ju både mobbade och med största sannolikhetkommer dom också dö i förtid. Tack mamma&pappa för att ni inte gödde mej med sorutgrädde och oboy i min barndom.

Paradise Hotell ikväll, som jag och Daniel harlängtat!



Tror ni inte att vi lär få samma problem i Sverige inom loppet av några år som USA har?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback