Longing for Lina

Månens dag och jag har vaknat på topp humör! Ska ta tag i tvätten, byta örngott, lakan & påslakan i sängen. Ta ner adventsljusstaken. Så allt kan bli som förr igen. Ikväll är det paradisehotell igen, lite sugen man är, men jag tror faktikst attt Daniel är snäppet sugnare, han är hel-tokig i alla intriger i programmet!

Har ätit underbart god frukost som bestod av havregrynsgröt, mjölk & farmors hemma gjorda äppelmos, mums! Nyttigt hoppas jag också. Ligger för tillfället på vikt 63,5 men vill ner några kilon till sommarn. Daniel gnäller & tycker jag är fin som jag är, men när man känner att man vill gå ner lite för sig själv, så tycker jag man ska göre det! Kankse 58,det vore underbart om jag kunde ha sånn disciplin!

Eftermiddagen
ska jag tillbringa med Lina, ska mysa runt på stan och berätta hemlisar. Vi har lyckats jobba om varandra men idag har vi lyckats klaffa rätt!

Toklängtar tills skolan börjar, 25:e Januari it is, gud vad kul. Kommer hå¨lla er uppdaterade.

Någon som har nått bra tips för vikt nedgång? (jag har nästan testat allt iofs, bra & dåligt) Men gärna tips som ni tycker funkar!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Jag går på GI och den är jättebra enligt mig. Jag har gått på den i 8 dagar och har redan gått ner ett kilo. Man ska äta 5 måltid om dagen. ett måltid var tredje timme. de första två veckorna får du inte äta potatis, bröd, ris, pasta eller något liknande. Du byter helt enkelt ut kolhydraterna mot sallad istället. Sen så får du ju inte småäta godis eller något liknande. Jag har iallafall en dag i veckan då jag får äta onyttigt och då valde jag självklart lördag. Sen så kombinerar jag det med träning två gånger i veckan. minus fem-sex kilo till och jag är super nöjd :D

2010-01-11 @ 20:08:58
URL: http://ninjabob.blogg.se/
Postat av: Martina

Viktväktarna!

2010-01-11 @ 21:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback