Längtar

Sitter och kikar igenom mina papper ang utbildningen, vi får lära oss allt imellan himmel och jord. Försäljning, exponering, åh jag är så exited! Lite av det jag ska få lära mej av är detta:

Under utbildningen får lära dig det mesta som du behöver veta, för att du skall känna dig kompetent i ditt arbete med blommor.

  • Buketter och dekorationer
  • Bröllops- och begravningsbinderier
  • Varuhantering av snittblommor
  • Skötsel av de i handeln vanligaste krukväxterna samt svenska och botaniska namn på dessa
  • Snittblommors skötsel och hantering
  • Emballering av snittblommor och krukväxter
  • Butiksekonomi
  • Snabbtextning
  • Exponering
  • Färg- och formlära


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg

Hej!

Jag är ledsen men jag har inte haft tid. Jobbat mkt och varit väldigt trött när jag kommit hem. Jag mailar dig när jag har möjligheten att leta fram kjolarna (de är undanlagda då det är sommarkläder) och så skickar jag bilderna!



Mvh

Alisa

2010-01-13 @ 08:18:18
URL: http://alisagonzalez.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback