Klinisktsrent ala kaptensgatan

Daniel tog tag i dammsuget & moppningen, medans jag skötte små plocket så som bara tjejer kan. Jag har kommit fram till att jag ska flytta all vårat japanska-stuk till sovrummet istället för att ha det i köket. Hämtade mina röd-guld-svarta kuddar att ha på sängen, tror det kommer bli så fint :) Min budda-lampa är ju i guld och rött så den får bli i sovrummet numer istället!

Ikväll blir det fläskfile med fetaost och hemmagjort potatisgrätäng, ska verkligen bli jättegott! Lte senare blir det att träffa Tiffy me, en promenix eller nått! Mys



Jag och min kärlek



Puss handsome!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Åh tack såmycket :) Allt bra? Kram

2010-01-23 @ 17:02:22
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Nope, inge utgång för min del. Din då?

2010-01-23 @ 20:00:15
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta ni är :)



Sv: Tack så himla mycket! :)

2010-01-24 @ 17:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback