I thought I could ask for more from you.

Billie & co har gjort hela min dag, byrån är snart klar. Helt fantastiskt, Emma kan, Emma kan.! Tankar går igång som en karusell på mej när jag hör Billie. På gott och på ont. Har haft många fina minen till deras underbara texter. Men också många tänkande dagar. Är trött på att bli besviken, kanske dags att gå vidare after all, dom säger att jag ska göra det men jag har svårt att bara släppa allt vårat..

Tiden läker alla sår, det måste stämma för jag har blivit läkt förut. Dags för organisation i lådorna! Nice!

I don't
think that I can make this.
This is so much more than I can take.
This is the worst cut ever.
Everything goes into a thousand pieces.
Everything goes into a thousand pieces.
I'm damaging this apartment.
So damn you two for making me unable to stop loving you.

Kärlek E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback