Hatkärlek

Dagen var spenderad i Ullared med Daniels pappas fru Anna, Daniel syrra Angelica hennes pojkvän och hennes undersöta dotter Mira. Jag har en slags hatkärlek till just Ullared, alla dessa galna tanter och ursura gubbar som går och blänger, drar sura kommentarer & kör på en med deras förbannade vagnar, hemskt. Men samtidigt så är vissa ur-söta och går runt och ler, man hittar mycket skumma grejer som man köper fast man egentligen inte behöver.

Idag har jag fyndat tre budda-figurer som jag är yber-nöjd med (tror Jenny twin blir lite avundsjuk.
Lite krukor,
brandalarm (äntligen)
awesome handväskor,
konserver,
väggklocka till köket,
nagellack (svart, rött och hallon-rosa),
sket-hus-papper,
en fashion-höna till mamsen
& massa krimskrams.

Ikväll ska jag och min make endast slappa i soffan, hångla, kramas, bada, snacka skit, byta tv-kanal, äta daimchoklad & sova.



Creme-vit medel-stor-väska/svart mina-nit-väska



En silvrig Budda, circa en halv meter, får bosätta sig i köket.



Lönn-fet mysfaktor i svartlera.



Samma stuk som sen förra, åh vad söt du e :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken grymt fin blogg! Jag älskar också buddas :) Får bli Ullared framöver



Kram Linnea

2010-01-30 @ 22:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback