Florist javisst!

Hemkommen ifrån frivilligt plugg? Känns helt galet att man kan vara så tokig i ett plugg som jag är just nu. Mitt lokalsinne svek mej för många gånger imorses men fram kom jag (tillslut) Svedala, mot parti hallarna, ne hur var det nu? Olskroken? Nej fel håll. Okej då börjar vi om, helvete!=)/T%¤E#""!##¤ Okej det är skyltet mot partihallarna, I see! Underbart, framme! Genomgång, dunder-mysig lärare, Linda! DEtta kommer bli så bra, jag känner det, en steg i rätt riktigt, bättre en två steg bak, eller hur? Fick göra min första bukett idag också.

Lördagen
tillbringade jag med min Daniel hemma hos ossmed lite fläskfile med fetaost och cremefraische, potatisgratäng, underbart gott. SEn kom Arthur och vi begav oss till Strand, där Erik, Skagge, Bulan, Snickie och annat gött folk höll hus. Jag väntade in Dybner som för övrigt var jätteseg och kom inte förrän jag redan hunnit till Tiffy, ah runt 23? Där var Danne, Fanny och co, riktigt klockrent och go musik! Ken Ring - nu måste vi dra! Love it

här kan det se ut:

Kärlek, Tiffan Emman

Det minst sagt turbulenta men underbara kärleksparet Tiff&Danne

Jag & Skagge



Jag Tiffan och Fanny

Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback