Fixa trådssen

Lina ska komma om en stund och fixa mina trådar, hoppas jag blir nöjd annars hänger jag mej eller hoppar framför ett tåg, eller nått annat kul. Innan dess har jag lovat henne min omtalade grönsaks-soppa som både hon & karro är tokiga i, kul!

Vi
tjejer bestämde att vi ska dra ihop en tjej-kväll. Skulle vara jättekul, mest av slappnat på de sättet kanske, men innan dess ska det hinna bli löning & jag Lina & mamsen ska till IKEA(ja ni läste rätt, inte Ullared). Måste fixa en nu byrå, och livs viktiga saker som värmeljus och lite annat krimskrams!

Som ni nog har förstått har min älskade Daniel börjat blogga, vilket han har dels gjort förut och också pratat om att börja göra igen, igår var det dags. Vi får se hur detta går, han lär ju skriva rätt skeva grejer, så jag ska iallafall följa den(även om jag vet mesta av hans tankar osv)

Älskar min mammas sätt att skriva, hon är som en knepig poet vissa gånger. Jag tror det borde passa henne att skriva kärleksdikter, för hon har så mycket kärlek i sig att hon knappt kan ge bort mer.
Här var iallafall mammas kommentar om gaser:
Postat av: svärmor

" Ju mer luft/väder du släpper desto mindre respekterar du relationen,sorry Daniel men vem tror du har fostrat Din Fästmös Kvinnliga Sidor?? Kram Svärmor... som gillar dig oavsett väder..."

 

Nästa köp

 

Kärlek till er!


Kommentarer
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg

Hehe jag har två blommiga kjolar från MQ. Men jag kan ta kort hemma och visa dig. Ja...skulle inte ha något emot att sälja någon av de.

2010-01-12 @ 14:27:40
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: Alisa ♥ Amor Vincit Omnia - Nominera favorit Foto & Design blogg

Jag gör det!:)

2010-01-12 @ 14:50:58
URL: http://alisagonzalez.se
Postat av: gotteochvi♥ -GRAVID IGEN!

sv; tack så hemskt mycket! kika gärna in igen!

2010-01-12 @ 18:40:12
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback