Dagen efter

Nyårsafton'             

Hoppas alla hade likabra nyårsafton som jag. Vi började kvällen hemma hos oss för att sen bege oss till Mickey på norrby. Han hade en salig blandning med kompisar ifrån både göteborg & sthlm. Vissa normala andra mindre. I vilket fall som helst så blev jag efter en stund trött på all-gapig musik, så Lina kom & hämtade mej så åkte vi till nån fest vid kulan. Brudfest varav alla var 14 plus kändes det som? Så jag lurade med mej linis tillbaka till Mickey, och där stannade vi till lite innan 12 då vi tog taxi till stan för att smälla året största raket. Var faktikst hemma redan halv 1, duktig tös som farmor skulle sagt!

Nyårsdagen              

Bakis, sängen, froda, vatten, bada, snabb-blogg, pussas, kramas, chips, dipp, super mario, täcke, soffan

Bättre blir det inte för idag!




Daniel en stor smällare & jag



Ariba!!!



Min kärlek & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback