BIG DEAL OR NO DEAL?

Januari snart avklarat och jag är så trött på vinter så jag kan spy, ge mej sommar, värme, bad, öl i solen, malmöfesitval!

här är läget för mig just nu:

1. Bustier/Bodys/Korsetter. Helt underbara & romantiska. Spets, stay ups, fixa hela kittet. Galet snyggt.

2. Päls. Vad går upp mot en varm go päls/pälsmössa? Det går bara inte att frysa!

3. Joel Kinnaman. Vilken hunk! Han stal mitt hjärta i Johan Falk, hur ska det då gå på Snabba Cash?

4. Paradise Hotel. Okej Mina favvos är long gone men kan ändå inte låta bli att kika PorradiseHotel

 

1. Robinson! Allvarligt, går de att hitta mer IQ-befriade människor?

2. Uggs. Urk. Helt ärligt att folk inte är trötta på dom jävla dojjerna efter så många år.

3. REA. Att folk inte kan ge sig? Får ni aldrig nog?

4. Gossip. Okej skvaller i all sin ära men nån måtta får det väl vara på det? En fjäder blir en höna, tjoff!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback