3 röda

Har vart ute på en härlig promenix med Samis underbara hunder Sigge&Hugo! Behaglig kyla idag! Lästa på nätet att detta året kommer bara innebära 3 röda dagar på hela året, hur ska detta gå? Tråkigt, folk kommer vara sjukskrivna ännu mer det lovar jag! Väntar på att Daniel ska komma hem så ska vi iväg på en fika, vart vet jag inte än!

Jag som person är rätt knepig vissa gånger. Jag är väldigt bestämd med vad jag tycker i vissa åsikter, om någon gör bort sig eller sviker har jag svårt att förlåta & släppa & gå vidare. Det har många ggr vart till min nackdel, jag har förlorat människor som betytt väldigt mycket för mej just därför. Men jag har väldigt svårt för folk som snackar om saker & sen inte kan stå för vad dom säger, folk som inte är dom man tror dom är, och folk som lovar men inte håller...  Sen har jag också väldigt svårt att svälja min stolhet & försöka se lätt på saker & ting. Ett svek är ett svek så är det bara! Vill bara passa på att be om ursäkt till min älskade Lina för att jag blev sur igår när hon valde att fika emellan vi skulle ses, så hon inte dök upp på 1 timma & 40 min. Väldigt irretarande med folk som inte kan passa tider, speciellt när man går hem tidigare för att träffas. Sego :)

Daniel sluta rökning verkar ju gå bra även om jag vet att han fuskar på jobbet, men vadå, alla har ju sina "knep" för att sluta. Alla skyller ju på någonting. Dum som jag är lyckades jag somna igår när paradise hotell var. Får kolla reprisen på nätet!

 



Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback