Euphorbia milii

Latin, svenska, svenska, latin osch ord, namn bokstäver allt bara snurrar i huvudet. Inga namn på blomjäklarna är ju logiska heller, iallafall inte på latin, de må jag säga.

Idag satt vi på spårvagnen på väg ifrån skolan i vanlig ordning, alltså vilket galet folk det finns här i världen. En uteliggare som försökte sälja faktum stod på spårvagnen och körde en rejälfreakshow, fram och tillbaka, in med bollen i mål och swoosch så var han på andra sidan spårvagnen. Hel galen åh jag garva så jag grät, två framtänder hade han också, helnöjd var han, undra vart en sånn man finner sin lycka, han kanske kan visa mig? Well well, en dag närmare helg och visst är vi glada?! Var ju lugn å fin i helgen så det blir dubbelt så mycket dans på lördey, måste ta igen en hel del ju.

Nu blir det mys med Kia, Daniel och Sami med en mugg varm choklad tills efterlyst sätter igång missa inte!



Underbart skön haha, stod och posa såklartt!



Någon med som är hooked i efterlyst?

Kommentarer
Postat av: Ayla

ellerhur! haha, fin design du har på bloggen förresten!

2010-02-17 @ 20:28:05
URL: http://aayla.blogg.se/
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; jaså. Vad handlar den om då? =)

2010-02-17 @ 20:37:41
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback