Bead place

Mysigt ställe, hittade massa fina smycken och pärlor, hängen, underbart fina saker. Imorgon kommer min älskade små bröder och sover över. Niklas är 16 och viktor 6. Det kan precis sluta hur som helst. Ps3, ganster filmer, ton med godis. Ah mys med mina älsklingar helt enkelt. Ska innan det hem till mamma och peter på middag, och på lördag bio prinssesan och grodan.

Idag har vi gjort bordsdekorationer ala form, alltså fick arbetet äntligen vara heltäckande. Jag har bara pluggat hittills i 9 dagar, men visst är jag redan duktig?

Resultatet för dagen, hjärtformad bordsdekoration (till mamma) Peace bordsdekoration its all for you om ni har vägarna förbi Göteborg eller Borås :)

 

Pyssel ala Linas casa med buddahs, peace och angels



Nitarmband, peacehänge och en beigehistoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback