Balans

Supertrött och nytränad, kör ju bara gymmet med fria vikter numer, tycker man kommer åt det resultat man vill ha bättre när man kan lägga upp träningspasset själv. Idag har jag kört crosstrained 45 minuter & mage/kärlekshandtag i 30 minuter, det börjar ta sig! Blir nog detsamma imorgon.

Fredag
: Skolan & Ullared med Tiffy & Corny
Lördag: Fitnessmässan - jobb
Söndag Träning - jobb

http://www.fitnessfestivalen.se/ - årets happening!

Tips, träning
: Jag dricker alltid 5dl vatten innan varje måltid. Det ökar mättnad känslan (oftast vräker man i sig när man är superhungrig) Plus att det håller upp vätskebalansen i kroppen, vilket är superviktning för blodtryck bl.a när man tränar.

En annan sak jag försöker göra vid varje tandborstning är att stå på ett ben och ha det andra mot låret. Träning man inte tänker på. Starkare mage ger bättre balans, testa min vänner testa!





Kroppskontroll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback