Fitness-salig.

Har hunnit med både jobb & fitnessmässa idag. Tiffy (som var bakis) hoppa upp som ett yrväder imorses när jag som inte var bakis gav henne onda ögat och ville somna om. Sjukt trött efter gårdagens dans på Grand, mycket lyckat. Lite make, dust it & kamera så bar det av!

Mässan
var grym, go variation på folk, gamla-unga, smala-breda, vita-mörka, ah u name it. Bra variation på vad som gick att handla. Massa funkie kosttillskott osv, tyvärr inget för mej, jag är fortfarande lite anti tabletter, pulver och sånt tjaffs jag kör på pure träning plus go mat & vätska tills det inte går mer. Men kul att se variationen och utbudet. Inhandlade mej ett par skit söta handskar. Självklart har jag ju redan träningshandskar i NIKE men dessa var ROSA Harbinger och super sweet, så jag var tvungen att köpa en rosa shaker också, bara för att, ah train-set ni vet ;)

2011:s nya träningstyle, called?

Ehm liten han var? Bra mat disciplin for sure!

Harbinger handskar & IOX shaker, love u new pink babies!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback