En julnissa!

Uppvak hos Tiffsy, Guetta & Corny, jag gömde 4 av dom godaste chokladbitarna i tiffys garderob. Och hon har så tokvarmt i sitt sovrum så att dom vad dunder-mjuka! Basta? Bästa kvällen med mitt hjärta igår. Förfest hos vackra Alex Hultman, skönt folk, bra musik och twister, go go go! Idag vaknade hon upp med te på spisen? Vem lämnade detta, plus lång kalsipper? Känns inte som att te & kalsipper hänger ihop med förfest? Eller jag kanske är för gammal för sånt här. Klockrent igår med Tiffys tomte dräkt, den var awesome.

Nej nu ska vi åka och slåss med rea-kåta pensionärer, fast vi är kanske lika kåta?

Finaste och jag.

finaste dressen!

Skojjigt!!!

puss på er godingar!


Kommentarer
Postat av: ALex

Haha, ja, vem har lämnat té hos mig? Ett stort mysterium! Är rätt nyfiken faktiskt :)

2010-12-26 @ 12:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback