Svampbob 4kant.

Tiffy köpte den underbaraste toast:aren som man bara kan tänka sig sist vi var på Ullared. En som "toastar" in ett svampbob 4kant märke. Är inte det drömmen eller? Så idag skötte jag min kost hela dagen tills jag och Tipsy bestämde för att får lite kvalitetsmys & unnade oss både Oboy(bara jag), Tiger Yoghurt & toast, mums! Men var faktikst på gymmet så det går nog jämt ut.
Min mamma fyller som sagt år idag, grattis  igen åh du vet att jag älskar dej mest på denna jord!!

Det är genom att andas in skalet man får snigeln att krypa ur det...



Nice vaa?? Svampis Bobbis



Asym brudbukett.



Tänk icke på kransen, vi skulle endast dekorera inte klä kransen så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback