Konstnär.

Torsdag och en dag närmare helg. Visst känns det fint? Tyvärr är jag inte den som kan slappa utan 129 procent även på min fritid. På lördag tex när jag är ledig blir det Djurparken, bakabullar/bröd gå på loppis & slå klackarna i taket, undrar mycket över hur jag och Stephanie ska hinna allt detta, men vi är superwomans och klarar allt, det har vi bevisat gång på gång nu.

Blir så besviken. Idag när jag tog bussen till Göteborg & skolan så var den som vanligt knökad. Jag sitter på bussgolvet hela resan och läser lugnt min bok. När vissa på bussen går av hållplatsen innan Göteborg och det blir lediga platser över går jag och sätter mej på ett ledigt säte. Till min förvåning ser jag en norsk dam som sätter sig jämte mig och har fått stå hela jävla vägen. Damen var runt 80 kanske närmare 90, vad har vi Boråsare för moral egentligen? Eller vart tog moralen vägen? Dags att börja tänka med hjärtat och inte med hjärnan som kanske ibland är bekvämare( som att få sitta på bussen) Och skärpning Västtrafik, sjukt kasst.

Kost:
Frukost: Knäckebröd med keso naturell
Mellanmål: Banan
Lunch: Fullkornspasta med creme freiche, skinka, persilja & soltorkad tomat
Kväll: Äpple & 5 bitar marabou polka (oops)

Träning:
Promenad 80 min



Dagens krans, also paralell.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å din tjatiga mor rekommenderar VILA, jag har bara en (1) Dotter/Emma å det är ju Du <3!

2010-08-20 @ 23:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback