En räka på mackan

Har vart iväg i Fristad och hälsat på Tiffys släktingar med Tiffy och hennes sötis-bröder Calle&Freddy, passade även på att smita förbi hos svärfar för att få en liten skymt av valpen. Så söt som han är, lille Bonzo. Vi har vart på svampspaning, rensat garderoben & rastat hunden, lyckad dag, så lovely att vara ledig. Jag har syndat mycket med maten, blir lätt minst en munchie per dag så måste skärpa mej och äta nyttigt, därför ska jag börja uppdatera även här vad jag äter och min träning för att slippa skämmas för er, vill helst behålla min vikt och inte få tillbaka mina 8 KILO!!

Imorgon blir det gokart & god mat, som jag längtar!

Var och slängde skräp idag, och att dessa damer inte har annat för sig än att stå och glo, för att hålla kolla på att man slänger rätt!!! Står och nickar när jag argt river isär den stora kartongen som inte gick att stoppa in i mushålen, RIS till er!!!!!!!!!!!

(och kärlek och kramar till er andra)



Sötis Calle, osminkad Emma & tuffe Freddy



Sötis Bonzo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback