En dag kvar..

Imorgon kör påbyggnaden av Floristutbildningen igång, kommer bli super kul med en salig blandning av blom-uppsättningar. Självklart kommer jag lägga upp bilder under skolans gång så ni får ta del av allt det fina vi får göra. Lite nervös är man ju såklart, känns som första dagen i skolan.

Gårdagen var klockren, saknade dock min blondin som är på vift! Men kvällen var supermys med massa fina vänner. Imorgon börjar min mat/tränings dagbok igen, måste fullfölja detta. Känns alltid lättare att sköta maten när man får rutiner efter skolan. Inte sova bort hela dagen, vilket jag egentligen älskar. Har gjort ett sommarlöfte som ska vara klarat tills nyår, håll era tummar, here we go!

"If you want to fly you´ve got to give up the shit thats holds you down" - sanna ord.

Nu makaronilåda med oliver & spenat, mumma



Sandri & Johanna finaste damerna i huset.



Jag och Juhanna innan dansen



Johanna älskar inte att vara med på bild vill jag lova!
Take care hörs ikväll

Kommentarer
Postat av: nymos ;P

fina mackaloni

2010-08-08 @ 20:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback