En bra start på dagen.

Visst så säger ju dom i Kellogs reklamen med. Men jämfört med dom så vet jag att knäckis, keso & avokado är kalorisnålare än sockrad majs. Med all säkerhet också. Har dessutom får kokos-nojja, hel tokig i Twinings Voyage - Cocos, köp den alla kokosfan där ute, ni blir inte besvikna! Avokado har jag tidigare avskytt men övervägde hur nyttigt plus sjukt mättande det var så det är också en ny favorit, men måste erkänna att jag fuskar bort smaken lite med citronsalt, lovar att det gör susen! (plus att som ni vet, kör jag terapi så fort jag planterar, så nu har jag ännu en kärna att plantera)

-Tvätta kärnan, låt den ligga och torka 1-2 dygn.
- Plantera i en kruka med lätt fuktigt blomjord så att ca. 1 cm av toppen tittar upp.
- En plastpåse med 2-3 hål i över krukan så den håller jämn fuktighet.




Min nya stora kopp ifrån Indiska jag fick av min darling Ida!



Kokos-kärlek



Min rosa darling, henne har jag missat att visa!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktig du är, 8 kilo är inte lite!!



Kram

2010-08-04 @ 12:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback