Dalai Lama

Mitt liv handlar numer mycket om livs filosofi, meditation, kärlek & lycka. Man lever bara en gång. Nu mot förr skippar jag all drama & negativ energi runt mig, står för mina misstag och försöker alltid att stäva efter att bli en bättre människa. Tunnelseende och jag, jag jag kan bli för mycket hos oss människor.. När man mår dåligt ser man bara sig själv och sitt eget "mående" och glömmer snabbt hur andra mår. Som sagt strävar jag ständigt efter att bli en bra person, men alla har vi våra brister inte minst jag, men övning ger färdighet.

nu står jag på start linjen, och tycker dom flesta av mina val av vänner har vart helt rätt, medans andra har fallit bort med åren av olika anledningar. Familj kommer alltid finnas & det är jag evigt tacksam för.

______________________________________________________________________________________________

Kost gårdagen:
Frukost: 1 avokado, två knäckisar 2 msk keso(rödlök)
Lunch: 2 dl grönsakssoppa 1 knäckis
Mellanmål: 1 Mango
Kväll: 2 dl soppa


Träning:
Gym 80 minuter + nertrappning




Tack älsklings Tiff:)



Dalai Lama, livskärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback