Kärlek som värmer..

Vaknade till "Gott natt min sköna böna! Vill bara säga att jag älskar dej och att du gör mej väldigt lycklig". Visst kan man tro att det är Daniel som skrivit det? men i självaverket är det världens bästa vän Lina, glad man blir!! Skönt att ha en pålitlig, impulsiv & ärlig vän vid min sida..

Arbetsintervju idag, praktik & träning. Åh tok-längtar till bak-lucke-loppisen den 8:e maj. Jag ringde och anmälde mej och Lina igår, så nu ska det röjjas i förråd, har redan hittat två megastora kassar med allt och inget i. Saker jag egentligen vill ha själv. Men ingen blir lyckligare än Daniel om jag röjjer lite. Fast inte en enda växt åker ut, åh det kan ju lova!! Isåfall får Daniel försöka få ut dom med våld. Han säger att om jag köper mer växter så ska 5 växter ut för varje 5 som kommer in.. damn.
'

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja visst är det härligt att ha riktiga vänner :)



Önskar dig en bra helg!

2010-04-29 @ 18:00:15
URL: http://emelieochdotternnellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback