Gror as hell.

Brud-tema i skolan idag. Engelsk-droppformad klase, gud vad kul! Jag gjort min första med elegansnejlikor, poppel & vaxblomma. Den blev perfekt lite stor men jag är grymt nöjd efter att ha gjort min första. Har hunnit med disken & att promenixa en sväng, jätteskönt, bara att vår lilla Kia fortfarande drar mycket. Men det ska vi vänja henne av vid.
Åh mina solroser, tomater och dill jag planterat växer som ogräs gud vad kul!!!


Här är några av dom vanligaste livs-målen, kanske något för dej?

1. Gå ned i vikt

2. Sluta skjuta upp saker

3. Skriva en bok

4. Bli kär

5. Bli lycklig

6. Skaffa en tatuering

7. Dricka mer vatten

8. Gifta mig

9. Resa jorden runt

10. Åka på en resa utan fastställt mål


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback