Annat var det förr när man sköt småfåglar & sprängde utedass.

Har precis kommit hem ifrån en underbar långpromenix med Kia & Daniel. Behagligt väder, fågelkvitter & såklart bra motion. Dags att ta tag i vardags beskymmer igen efter denna goa långhelg. Tack alla som har förgyllt den. Om en stund blir det en sväng handling och träning, jätteskönt.

Påskafton tillbringade jag, Chrisse, Dybner, Ellinor Catharina, Bond & en massa andra hos Lina, jättelyckat, verkligen. En sväng till Franks & Puls. Min älskling var hemma med hunder som är rädd för smällare, stackarn..
Ikväll ska vi göra kålpudding & ha mys framför tv. Hoppas på att somna tidigt så man är på G imorgon för nya uppgifter.

Åh juste läs denna det är ett måste, en sur gubbe, har nog aldrig skrattat så mycket.


Kommentarer
Postat av: LIIIIIINDA

Hahah fan vilken bitter jävel, han verkar nöjd med livet ;)

2010-04-05 @ 15:19:57
URL: http://lindaahlin.blogg.se/
Postat av: angelica

hahahahaha den hade jag på kylen på liljeberget ju. var inte det du som gav mig den'??

2010-04-05 @ 19:58:27
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback