Suschi muschi

Alltså, helt honest, så är jag grymt dålig på att skriva sånt här å typ dagbok å annat skumt.
På rikigt damer (och herrar) hur blir man motiverad.
Yeye, har vart med min D å lurat i mej lite bitar sushi idag, vet inte riktigt om jag tycker om det eller ej, väldigt skum smak om man frågar mej. Han håller på attt uppfylla kraven på min lilla "inte göra lista" jag gjorde igår.

*Inte röka
*Inte dricka cocacola
*Inte wajna/vara bortskämd (min punkt)
*Inte spela för mycket poker
 å nårra mer som jag inte kommer på på rak arm sådär.

Well well efter det skumma sushin så begav vi oss mot våra hemtrakter. Daniel ska tatuera sig ida (ovanligt?)
Han var nog inne på Cheggivara(hur de nu stavas) iaf som legogubbe på ena vaden.
Han har ju redan Bob marley på andra vaden så detblir nog ballt.
Jag måste erkänna att jag e orolivg att han ist för stt bli rök-beroende, att han blir tattoberoende, esch vafan, han lär ju redan va de, så mitt hopp är long gone!

Längtar till helgen, ska bli grymt mys att mysa runt på kyrkogården bland alla ljus på lördeey!


Bobban på vaden



Kommentarer
Postat av: Kråkan

Che Guevara :)

2009-11-13 @ 18:12:31
Postat av: Anonym

haha tack kråkan

2009-11-18 @ 10:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback