Mirre å Fatimamatiii

Hem kommen ifrån jobb precis, äntligen! Har vart en snurrig dag, inte konstigt!

Blev ingen Chegge för Dannyboy utan ist en tatu på handen! Sketnice tycker han å jag sådär, Welw gjorde den med bambuuu.

ÅÅååå äntligen kommer MIrre hem, hon är hemma alldeles alldeles för sällen, inte okej! Ska dra ihop nått skoj på lördajjj, lär ju bli både singstar å dans=) Lovely! Hahha eller mormorslöstand som vi kallar allt å alla, pga en kille med stor randkött haha pucko!!!

Well well här är dannies tattyyy!!




Nu blir det hajfelm!

Kommentarer
Postat av: Mirnesa

heej min älskade vän! nu sitter jag här i barcelona o har precis hittat till din blööggg. jääävul va roligt. Hör av mig nästa gång jag e hemma igen så kommer ja på en kaffe..eller ett glas vin hehe. PUSSS

2009-11-15 @ 23:07:45
URL: http://fabthings.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååh barca är så bra, lina håller på att fixa till min blöggisch, saknar dej massa, vi fick ju aldrig pratat riktigt sist, bara en massa dans!! <3

2009-11-18 @ 10:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback