Virka hit å virka dit

Jarruu, lite gött att få fingrarna lite aktiva me lite virkisch=) Jättekul att få vara lite kreativ ibland, var igår å shoppa lite garn med Lina, henne går de bra för, å ja, jag är på gång,.
Har jbbat hela dagen idag, känns skönt, men lääängtar bort, måste få ordning på allt sen blir det nog nått tokigt!
Kom hem å disken var diskad, glad man blir då :) Har bästa killen, verkligen! Åh snart fyller han 27, då glömmer ni inte att gratta! =)

Ååhh idag står det om det hemska mordet i Sparsör, fyfan, hur kan man vara kapabel till att mörda å sen våldta sin kompis när hon är medvetlös, går fan inte skylla på fyllaefter en sånn sak, jävligt lamt måste jag säga!

"– Hon var helt lealös, jag hörde inga ljud eller andetag. Jag fick panik och fattade inte vad jag skulle göra, så jag tog och började slita av henne kläderna. Jag tänkte elda upp dom och ta bort mitt DNA." Också jävligt cleaver gjort! Precis som att inte tänder/brän-kropp å annat visar DNA, bra där!


Snart den 11, håller alla tummar jag har att allt går åt rätt håll!

Är så sugen på detta!! Hur skoj är det inte lixom, Nostaligi


Kommentarer
Postat av: angelica

den 11 fyller jag år ;) Jag antar att det är det du inte vill glömma. haha!

2009-11-07 @ 01:27:00
URL: http://weijmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback