Soffhäng å besök av John-blund

Har vart uppe på Byttorp och har fått låna min underbara svärmor Gunillas bil inför Ullared imorgon. Daniel har ju jobbat över så åkte ut och hämta dom små sjö-rövarna på plåtab efter mycket slit för deras del. Men innan det passade jag på att svänga förbi hemma hos mamma för att få lite kärlek, saknar verkligen mina bröder där å framför allt mamma, men även Peter såklart. Helt sjukt att Niklas är 16 jävla år redan, lilla älsklingen! Man blir alltid så glad av att se min vackra mamma, hon lyser upp hela min tillvaro.

Övertiden på jobbet har i vilket fall som helst tagit ut sin rätt för Daniels del, han sover som en stock här jämte mej och har gjort den i 1 timma eller 2. Sweetheart! Men lika bra att han sover så att han är riktig taggad inför imorgon, Å MIcke? Gå åh lägg dej du med så vi kan vara riktigt på hugget imorgon! :)

Ååååh snart är det jul, åh vad ska man önska sig? Några roliga tips, jag är så sjukt dålig på sånt här?
Bye for now

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback