Oralsex i mellanstadiet?

Allvarligt talat vad är det frågan om? Kan barn inte får vara barn längre eller? Tittar på en tv-show där ungar ifrån mellanstadiet sitter och berättar om "fas 1" "fas 2" "fas 3" och "HOMERUN". Fas 1 är tydligen att kyssas utan tunga, fas 2 är hängel å lite törrjuck fas 3 är oralsex å Homerun är sex? Men seriöst jag vet ingen som gick å sög av sin kill-kompis på toan när dom gick i 4:an på mellanstadiet? Barn får ju inte vara barn längre, en 9 åring är inte utvecklad för att ha sex, å säga säaker som att oralsexet är den nya nattkyssen. Är den verkligen det? För det har inte jag levt upp till isåfall? FAN v ad jag känner mej gammal haha, nog om detta nu!

Torsdag och snart helg, ska bli skönt! Daniel skulle vart ledig imorgon men hade ändå mycket att göra så jag får vara hemma och vänta på min älskling! I helgen ska vi ut och äta midddag, jag vet inte men Oliven känns så vanligt, så jag är lite små sugen på den Grekiska restaurangen uppe vid xoy? Får hoppas vi ,löser nått mys iallafall:) SEn ska ju vi på Twilight också, just de måste boka tickets dit me. Helgen blir nog förövrigt rätt lungt ska ut till Oskar och gratta honom, och jag går in i min första nyktra helg av minst 4! DAMN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback