Nerskiten hus vägg

Aha ännu en ny galendag, har vart på jobbet å ner jag skulle gå hemmåt med en av personerna, så vänder jag mej om å ser att en alkis sätter sig och skiter mot en husvägg, vet inte hur många personer och hur många bilar som åkte förbi just då men han verkade inte bry sig. Ner med brallorna och väääärsta sprutet rätt på husväggen, åh inte nog med det, sen torkar han sig med en ICA-Maxi påse rätt i röva!!!!! Nöjd var han med!

Å jag som aaaaaaldrig nånsin kan hålla käften, speciellt inte i fel tillfällen heller, rusar fram till gubb-uslingen å gapar:
-VAFAN HÅLLER DU PÅ MED? HÄR KAN DU INTE SKITA?
(åh efter guubben skrämt slag på alla tanter i närheten, så svarar han lungt)
- Men herregud jag kunde ju inte hålla mej?
(åh jag, ännu argare än förut)
Men nu när du har skrämt slag på alla i närheten, du kunde väl skitet innan du gick ut?
Så otroligt nog går han in nöjd med sin gärning å frågar efter toan på dagvården.
MEN SNÄLLA LILLA GUBBE, SKET DU INTE UT ALLT JUST PRECIS?
I vilket fall som helst ligger det säkerligen kvar spår på Rundeln 24 på Göta, inte frågetecken om de inte, kul jobb AB Bostäder lär ha när du får göra rent där (hoppas bara inte dom plockar upp påsen å slänger)


Nog om sketnödiga gubbar fixa iorning mej sen Monopol kväll hos Lina :) Myyysigt
Sen blir det movie å restaurang å hångel på Zeuz imon!
På återseende!!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback