Mamma för en dag

Osch jag verkligen äääälskar barn. Å Daniel syster dotter Mira är helt helt underbar verkligen, så jag tog mej an att passa henne idag. Jag känner att jag inte riktigt har flow:et som mamma riktigt så det är väl tur det, känner mej lite för omogen. Men jag och Mira åkte i vilket fall som helst till stan för att träffa min ÄNGEL Ida.. Å vi satt å myste på Orion med en köttbullesmörgås och Ida tog en biskvi. MIra satt under tiden att åt sitt smågodis å sörpla i sig sin apelsin-mer. Vilket sweetheart! Det har du verkligen gjort bra angelica!
Efter fikan, gick vi på en liten shoppingtur, in-köpte mej en grå-playsuit, as het å en sneak stuk klänning, grym den me! Ida hittade en as snygg nit-klänning som säkerligen sitter på henne som en smäck!
Längtar redan till hennes middag, next week!

Ikväll blir det potatisgråtäng med massa gott till sen benandjerrys glass som daniel var sugen på! Gott-gott-i-gott-gott! Men först blir det röd-vin å tändaljus i badet med min älskling!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback