Lite grönt i det gråa, fan vad sugen jag är!

ÅÅååå för några månader sen skickade jag efter papper och info om en florist utbildning som jag var galet sugen på! Å efter att ha lagt tanken på hyllan ett par månader så låg jag å tänkte igår så det knaka i hjärn-halmen, tro fan att imorses kom ett till brev, där dom kollade om jag fortfarande var intresserad, tro fan de!! Ap-sugen! Men ett steg i taget va, ska kolla upp lite runt omkring, själva utbildningen kostar ju endel bara den, sen utöver det, men det får lösa sig, min man har ju jobb nu så :)




Imöra är den stora dagen=) Jag har lyckats muta med min lelle-prinskorv till ullared, å det ska gudarna veta att få med han det det är annars ett 10-åringt projekt, men med lite slughet å lite muthet så gick de bannemejj!!
Frågan är nu hur mycket waajjjn man kommer får höra under resans-gång med tanke på hur mycket han jobbat över denna vecka, men vadå det är det ju lätt värt! Langar man över en öl till han så smuttar han sötare än en 2månaders baby på den :) Åååh på tal om baby, jag har fått väääärldens sötaste kusin! helt underbart söt, å så sjukt liten, det har min farbror å hans tjej gjort bra, nästan för bra! För liite sugen man blir själv, fast lite för tidigt hör jag mamma, pappa, farmor, farfar, mormor, morfar säga i bakhuvudet så får la knipa igen ett tag till=)

Ikväll är det mys, ska pyssla om min arbetsnarkoman till älskling ett slag =)
Kramiss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback